1. Web Siteleri ve Bloglar
Çevrimiçi reklamcılıktan en iyi şekilde yararlanmak istiyorsanız, bir web sitesine veya blog'a sahip olmanız gerekir. Çoğu çevrimiçi reklamcılık insanları web sitenize yönlendirir. İnternet kullanıcılarının büyük bir yüzdesi, mallar ve hizmetler hakkında bilgileri bulmak için interneti tercih ettikleri önemli bir seçenek olarak kullanır. Web siteniz veya blogunuz haftanın 7 günü 24 saat hizmet veren kalıcı bir mağaza olarak düşünebilirsiniz.İpucu: Sadece bir web sitesine veya bloga sahip olmak, trafik ve potansiyel satış alacağınız anlamına gelmez. Başlamadan önce blogunuzun amacı konusunda % 100 net olmanız gerekir.
2. Sosyal Medya Web Siteleri
Facebook ve YouTube gibi Sosyal Medya web siteleri sürekli olarak reklam gelirlerini artırmak istiyor. Her ikisi de web sitelerindeki reklamcılık olanaklarının tüm ayrıntılarını sağlar;- Kendi web sayfalarının reklamını yapın.
- Alakalı reklamlar oluşturarak ürünleri için talep oluşturun.
- Ürün lansmanı veya yıldönümü gibi bir etkinliği duyurun.
Ödeme, "tıklama başına ödeme" veya "gösterim" ile yapılır (ziyaretçiler reklamı tıklayıp tıklamamalarını görür). İstediğiniz zaman yukarı veya aşağı ayarlanabilecek günlük bir bütçe belirleyin.
Youtube
YouTube, "nasıl yapılır?" Gibi ilk kaynak pazarlama kampanyanızı nasıl ayarlayacağınızı ve yürüteceğinizi tam olarak gösterecek kılavuzlar ve reklamverenlerin oyun kitapları gibi bir dizi kaynak sunar. Twitter ayrıca kısa bir süre önce kullanıcıların kendi kendine reklam yayınlamalarına izin verdiğini duyurdu. Twitter Reklamcılığı hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz. İpucu: Sosyal medya ağlarında yapılan herhangi bir reklam yalnızca koordineli bir sosyal medya stratejisinin bir parçası olarak gerçekleştirilmelidir. Hâlâ emin değilseniz araştırın.3. Afişler ve Görüntülü Reklamcılık
Görüntülü Banner'lar veya Banner reklamlar çevrimiçi reklamcılık için kullanılan ilk büyük yöntemdi. 2009'a kadar, tıklama başına ödeme veya anahtar kelime reklamcılığının baskın gücü haline gelmesiyle çevrimiçi reklamcılık harcamalarının% 23'ünden daha azına düşmüşlerdi.Görüntülü reklam afişleri hala haklıdır ve özel teklifler veya bir markayı güçlendirmek için iyidir. Banner reklamlar normalde çeşitli dikdörtgen formlarda gelen küçük reklamlardır. Web sitelerinde görünürler ve doğrudan reklamverenin web sitesine bir bağlantı görevi görürler: bir banner'ı tıkladığınızda tarayıcınız sizi anında o siteye yönlendirir. Banner reklamların popülaritesi, kısmen üretilmesi ve yayınlanması basit olmasından kaynaklanmaktadır. Ayrıca oldukça ölçülebilirler. Reklam ve üreticiye veya hizmete bağlı olarak reklamverenler satış başına maliyeti hesaplayabilir. Bu bir satış yapmak için harcanan reklamcılık parasının miktarıdır.
4. Tıklama Başına Ödeme (PPC) veya Anahtar Kelime Reklamcılığı
Arama motorları ve birçok web sitesi (Facebook ve YouTube gibi sosyal ağ siteleri dahil) gömülü URL'leri olan küçük reklamlar taşır. Birisi bu reklamları tıkladığında onları oraya koyan şirket ücretlendirilir. Bu birçok kişi tarafından açık arayla en iyi çevrimiçi reklamcılık yöntemi olarak kabul edilir ve dikkate değer bir oranda büyüyor.Geleneksel reklamlardan farklı olarak tıklama başına ödeme kullanıcı tarafından etkinleştirilir. Kullanıcılar beğenir. Çünkü onlara hiçbir maliyeti yoktur ve sadece onları çeken bir şey varsa kullanırlar.
Reklamverenler için tıklama başına ödemenin avantajı yalnızca sitelerine yapılan gerçek tıklama için ödeme yapmasıdır. Hem çevrimdışı hem de çevrimiçi diğer reklamcılık yöntemleriyle her ziyaretçiyi çekmenin size ne kadar mal olacağına dair hiçbir fikriniz yoktur.
Sitenizi tıklayan bir kullanıcının söylemek istediklerinizle ilgilenmesi muhtemeldir. Çünkü bu kullanıcılar aktif olarak bilgi aramakta veya söylemek istediklerinizi, ürün hizmetinizi veya teklifinizi araştırmaktadır.
Uzun bir tıklama ile en büyük Tıklama Başına Ödeme reklamvereni Google'dır ve başarılı bir PPC kampanyası başlatma sürecinde küçük işletme sahiplerini dolaşmak için geniş bir bilgi kütüphanesine sahiptir. Google
İpucu: Umut verici ve anlık müşterilerin sesi kadar heyecan verici PPC'nin göründüğü kadar kolay olduğunu düşünmeyin. Başarılı bir PPC kampanyası tasarlarken ve uygularken göz önünde bulundurmanız gereken birçok farklı yöntem vardır. Bunu dikkate almazsanız veya biraz yanlış yaparsanız yatırımınız üzerinde önemli bir etkisi olabilir.
5. Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)
İnternette faaliyet gösteren ve internet üzerinden satış yapan şirketlerin devasa artışıyla; şirketler arasında web sitelerine ziyaretçi çekmek için rekabette önemli bir artış oldu.Araştırma yaparken çoğu kişi arama sonuçlarının yalnızca ilk sayfasına ve genellikle yalnızca ilk iki veya üçüne bakacaktır. Arama Motoru İzleme ile ilgili bir makale, insanların% 36,4'ünün ilk sonucu tıkladığını ve ilk sayfada son sonuç olan sonuç numarası olan% 10'u tıkladığını gösteriyor.
Sitenizin arama sonuçlarında yükseldiğinden emin olmak web sitenizin başarısı için önemlidir. Arama motoru sıralamalarını iyileştirmenin yolları vardır ve arama motoru optimizasyonu bunu yapma yöntemidir.
İpucu: Arama Motoru Optimizasyonu sürekli dikkat gerektiren uzun vadeli bir stratejidir. Web siteniz sıralamasında daha yükseğe çıkmaya başladığında yerinden edeceğinizler sitelerini kurtarmaya çalışacaktır. En iyi çevrimiçi reklamcılık yöntemleri ile ilgili yalnızca reklamlarınız için sağlam ve iyi düşünülmüş bir planınız varsa bu en iyisi olabilir ve öyle olacaktır; Sosyal medya yada seo olabilir.
Basit gerçek şu ki, dikkatli ve dikkatsiz bir şekilde çevrimiçi ilerlemeye devam ederseniz; çok az geri dönüş veya geri dönüş için büyük bir zaman ve para yatırımı ile sonuçlanabilir. Unutmayın.
Online Pazarlama Örnekleri
Ana Sayfaya Dön