Kolay Pazarla

Kolay Pazarla

Online Pazarlama Örnekleri

Online Pazarlama Örnekleri
Çevrimiçi pazarlama kampanyalarına bazı örnekler:

Canon, belirli bir web sayfasına trafik çekmek için kameralarını alakalı bir kitleye pazarlamak üzere Google, Yahoo ve Bing arama motorlarındaki "fotoğrafçılık" ile ilgili arama anahtar kelimelerinin reklamını yapar. Sizde yarına değil yarınlara hazırlanma gerektiğinin farkına varın...

Whole Foods, mağazalarındaki yeni ürünlerin, satışların ve etkinliklerin reklamını yapmak için kullanılabilecek e-posta listeleri oluşturmak için web sitelerinde e-posta adresleri toplar.

Dove, video reklamları oluşturur ve markaları ve ürünleri hakkında olumlu sohbeti teşvik etmek için Facebook, Twitter ve diğer sosyal medya platformlarında kitleleriyle paylaşır.

Bite Beauty, yüksek kaliteli, güzellik meraklılarının hedef kitlelerine yeni bir ruj tanıtmak için etkileyicilerle işbirliği yapıyor.

Online Pazarlama Örnekleri

Online Pazarlama Örnekleri

Çevrimiçi pazarlama, işletmelerin internet aracılığıyla varlıklarını büyütmeleri ve kitlelerini oluşturmaları için birçok fırsat oluşturmasına rağmen, bu pazarlama yöntemleriyle ilgili doğal zorluklar da vardır. İlk olarak, mesajın ve doğanın istenen bir kitleye iletilmesinin sanal doğası nedeniyle pazarlama kişiselleşmeyebilir.

Pazarlamacılar, müşterilerinin ihtiyaçlarını ve tercihlerini güçlü bir şekilde anlayarak çevrimiçi pazarlama stratejilerini bilgilendirmelidir. Genel kullanıcı deneyimini anlamak için anketler, kullanıcı testi ve yüz yüze görüşmeler gibi teknikler kullanılabilir.

Online pazarlama da kalabalık ve rekabetçi olabilir. Hem yerel hem de geniş kapsamlı pazarlarda mal ve hizmet sunma fırsatları güçlendirilmesine rağmen, rekabet önemli olabilir. Çevrimiçi pazarlamaya yatırım yapan şirketler, ürün ve hizmetlerini çevrimiçi pazarlayan iş sayısı nedeniyle ziyaretçilerin dikkatini çekmekte zorlanabilirler.

Pazarlamacılar , çeşitli kanallarda pazarlama kampanyaları test edip oluştururken benzersiz bir değer teklifi (UVP) ve marka sesi oluşturma dengesi geliştirmelidir .

Nasıl Başlanır?

Çevrimiçi pazarlamaya başlamak için ilk adım, hedeflerinizi değerlendirmek ve ölçülebilir olduklarından emin olmaktır. 100 yeni müşteriye kaydolmayı mı umuyorsunuz?

B2B satış sürecinizi hızlandıracak 1.000 olası satış mı elde ediyorsunuz?

10.000 kişilik bir e-posta abone tabanı mı oluşturuyorsunuz?

Bundan sonra, bu hedefe ulaşmanıza ve bu kanallar için karşılık gelen bir pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olan çevrimiçi bir varlığın nasıl oluşturulacağı konusunda bir seçim yapmanız gerekir. Belki bir e-ticaret sitesi kurmanız gerekebilir.

Farkındalığı ve aboneleri artırmak için blog yazmakla ilgileniyorsanız, bir blog oluşturmaya bakın ve sosyal medya kanallarında paylaşmayı teşvik edecek harika içeriklerin nasıl oluşturulacağı konusunda strateji oluşturun. Vaka çalışması veya infografik oluşturarak işinizi geliştirmek isteyen bir müşteriyle ortaklık kurmak, müşteriler şirketinizi değerlendirirken güçlü bir sosyal kanıt olabilir .

Potansiyel müşteri yakalama formuna sahip basit bir web sitesi veya açılış sayfası, markanızı geliştirmeye ve trafik oluşturmaya başlamanıza yardımcı olabilir.

Temel bir analiz platformu (ücretsiz olan Google Analytics gibi) pazarlama hedeflerinizi ilk hedefinize göre nasıl izlediğinizi ölçmeye başlamanıza yardımcı olabilir.

Özellikle yeni nesil pazarlama yöntemleri her geçen gün değişkenlik göstermek olup konuyla ilgili bilinçli olmanız zorunlu bir durumu ortaya çıkarmaktadır. Kısa bilmeniz gereken önemli konu önceden hazırlığı olmayan yada mevcut bir altyapı oluşturmayanlar pazarlamada güç elde edemez.

Online Pazarlamanın Yararları

Ana Sayfaya Dön »