Kolay Pazarla

Kolay Pazarla

Online Pazarlama Nedir?

Online pazarlama, bir şirketin markası, ürünleri veya hizmetleri hakkında potansiyel müşterilere bir mesaj vermek için web tabanlı kanallardan yararlanma çalışmalarıdır. Çevrimiçin yani online pazarlama için kullanılan yöntem ve teknikler arasında e-posta, sosyal medya, görüntülü reklamcılık, arama motoru optimizasyonu, Google AdWords ve daha fazlası yer alır.

Pazarlamanın amacı, potansiyel müşterilere çevrimiçi okuma, arama, alışveriş ve sosyalleşme için harcadıkları kanallar aracılığıyla ulaşmaktır.

İnternetin ticari ve kişisel kullanım için yaygın olarak benimsenmesi, yukarıda belirtilenler de dahil olmak üzere, reklam ve pazarlama etkileşimi için yeni kanallar yaratmıştır. Ayrıca, sanal ziyaretçileri çekmek, etkileşim kurmak ve sanal ziyaretçileri müşterilere dönüştürmek için öncelikle dijital ortamları kullanan çevrimiçi pazarlamanın doğasında bulunan birçok avantaj ve zorluk vardır.

Bu konuda incelediğimiz seo doping web sitesini takip ederek detaylı bilgi edinebilirsiniz.

Online Pazarlama Nedir?

Online Pazarlama Nedir?

Çevrimiçi pazarlama, tarihsel olarak basılı, billboard, televizyon ve radyo reklamları gibi ortamları içeren geleneksel pazarlamadan farklıdır.

Çevrimiçi pazarlama kanalları ortaya çıkmadan önce, ürün veya hizmetlerin pazarlanma maliyeti oldukça yüksekti ve geleneksel olarak ölçülmesi zordu. Marka bilinirliği düzeylerini belirlemek için tüketici odak grupları aracılığıyla ölçülen ulusal TV reklam kampanyalarını düşünün.

Bu yöntemler geleneksel olarak kontrollü deneyler için de uygun değildir. 

Bugün, bir çevrimiçi işletmesi (ve çoğu çevrimdışı işletme) olan herkes, bir web sitesi oluşturarak ve çok az maliyetle veya ücretsiz olarak müşteri edinme kampanyaları oluşturarak (çevrimiçi) pazarlamaya katılabilir. Bu pazarlama ürünleri ve hizmetleri, kampanyalarının verimliliğine ve ince ayar yapmak için optimizasyonla deneme yapma yeteneğine de sahiptir.

Pazarlama Kavramı Nedir?

Ana Sayfaya Dön »